Flyers uden flyvere?

Der findes mange forskellige midler, når det kommer til markedsføring. Faktisk handler det ofte om, at skulle vælge blandt de mange forskellige muligheder der findes derude. Først og fremmest skal man træffe en beslutning, om det skal være digital eller analog. Man kan endda argumentere for, at en kombination af begge kan være den ideelle løsning.

Blandt mine foretrukne analoge markedsføring muligheder, finder man den klassiske flyer, eller løbesedlen om man vil. Man kan for et relativt beskeden beløb få trykt flyers. Når man så har fået trykt en passende stak, så gælder det bare om, at få dem spredt og dermed få sit budskab spredt. Indholdet på en flyer kan være ret varieret, og gælde alt fra promovering af et event, et faktisk tilbud eller blot et forsøg på at sprede et ikke kommercielt budskab. I modsætning til eksempelvis plakater, så kan alle her tage budskabet med hjem, og dermed er de vel i udgangspunktet eksponeret længere for budskabet end hvis de blot gik forbi en plakat.

Det ene middel behøver selvfølgelig ikke at udelukke det andet, og flyers er som skrevet blot én af mange muligheder.

 

1418678_25769374